Kejutan OIAM3 : Amylea tersingkir



Hasrat Amylea untuk mempersembahkan `konsert' miliknya di OIAM tidak kesampaian. -foto MSTAR

SHAH ALAM: Perjalanan Amylea Azizan ke peringkat akhir One In A Million (OIAM) musim 3 terkandas semalam apabila tersingkir oleh undian para penonton.

Keputusan undian minggu kelapan yang dibacakan hos rancangan, Awal Ashaari dan Marion Caunter dan disiarkan 8TV secara langsung dari Sri Pentas 2 itu ternyata mengejutkan para penonton.

Menurut Amylea, dia berasa terkejut berbaur terkilan kerana tidak dapat mempersembahkan `konsert' khas kepada saudara-mara, kenalan dan para penyokongnya.

"Saya tidak akan berasa begini jika keputusan ini diketahui di akhir persembahan saya," katanya dalam nada sebak.

Untuk minggu kesembilan OIAM, tema pertandingan ialah "In Concert" yang membenarkan para peserta OIAM merencanakan konsertnya sendiri.

Amylea sepatutnya mendendangkan adunan tiga lagu Yesterday Once More nyanyian Carpenters, Fallin' (Alicia Keys) dan Love Song (Sarah Bareilles).

Bagaimanapun, Amylea dibenarkan melakukan persembahan terakhirnya hanya menerusi lagu I'm Yours oleh penyanyi antarabangsa terkenal, Jason Mraz.

Keputusan malam tadi adalah berdasarkan 100 peratus undian khidmat pesanan ringkas (SMS) selepas imuniti ditarik balik pada minggu ketujuh.

Sumber : mstar.com.my

0 comments: